Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 02. 22.

Díj

Limara gondolt rám e díjjal, ami bevallom nagyon jól esett, ahogy kedves szavai is.



"Add annak a három bloggernek, akiktől a legjobb írásokat olvastad, akiknek az oldalán a legérdekesebb fejtegetésekbe botlottál, akiktől a legtöbbet tanultad, vagy akikre a leginkább felhívnád saját olvasóid figyelmét. Privát üzenetben, (e-mailban, kommentben, stb. ) küldd el nekik a „szabályokat" és ha tudod, akkor a két képet, azaz a díjat. Szentelj egy bejegyzést annak, akinek a „díjat" adod. A bejegyzésben említsd meg kitől kaptad, és kiknek adod, illetve azt, hogy miért pont Őket választottad. Ez nagyon fontos! Írd meg miért ajánlod őket másoknak is! A bejegyzésben ne feledd el behelyezni a díjazottak blogjára mutató linket. A postba illeszd be a nagyobbik képet, a kisebbiket pedig (belátásod szerint) tedd ki saját blogodba."

Nem egyszerű dolog csak 3 blogger kiválasztása, de megpróbálom.

Elsőként Fűszeres Eszternek ajánlanám e díjat, hiszen az Ő blogja az egyike azoknak, amelyeket régóta nyomon követek. Nem csak receptjei miatt olvasom, egyénisége átüt a sorokon. Sok elgondolkodtató percet szerzett már nekem írásaival. Bepillantást nyújtott a számomra teljesen ismeretlen, de nagyon érdekes kóser konyhába. Természetesen meg kell említettem gyönyörű szakácskönyvét, ami teljesen elvarázsolt. Köszönöm, Eszter!

Ajánlanám a díjat Duendenek, mert Nomen est omen:
"A duende mindazt magában foglalja, ami az ész számára megfoghatatlan, csupán a lélek, az ösztönök, az érzékek és érzések útján befogadható és átélhető."
És persze remek receptjei miatt is.

Végül, de nem utolsó sorban Napmátkának küldeném e díjat, szeretek elidőzni az oldalán, elmerengni versein, nézegetni a képeit, ötleteket meríteni a konyhájából.

4 megjegyzés:

duende írta...

Nagyon szépen köszönöm!
Én hasonlóképpen vagyok a Te írásaiddal és receptjeiddel! :)

Szeretem mikor egy-egy népszokás, vagy étel gyökereit is leírod, és mgosztod velünk. És a név, Palócprovance - a legklasszabb. Arra utal: itthon is vannak mediterán tájak, és emberek, akik szívből és életigenlően léteznek! :)

Köszönet! :)

Palócprovence írta...

:)))))

erős ildikó írta...

Duendéhez csatlakozom: én is szívesen olvasom az oldaladat, mert szeretem, ha nem csak egy receptleírást kapok, hanem valami többet is. Ezért járok Nálad szívesen. Nagyon köszönöm a díjat!

Palócprovence írta...

Én köszönöm, Napmátka! :))