Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 05. 11.

Hamarosan...


... jön az élménybeszámoló a pécsi kirándulásunkról! A Pécsi Borozónak hála az elmúlt hétvégét Pécsett töltöttük a Boutique Hotel Sopianae-ban. Ezúton is köszönet érte!
Most azonban mennem kell, végig kell kóstolgatnom a nyeremény borcsomagot is...

4 megjegyzés:

Limara írta...

Várjuk a beszámolót, addig is kedves egészségedre! :))

Palócprovence írta...

:)))

erős ildikó írta...

Nagyon szeretem Pécset (is.) Legutóbb párommal kettesben jártunk ott, és a környékén.
Várom a beszámolót!

duende írta...

:)))

De jó lehetett! Én is várom!