Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 04. 09.

Díj



Zsucitól kaptam ezt a díjat és mivel a "szabályzat" szerint ellenvetés nem lehet, így köszönöm szépen!

Játékszabály:

1. Ha valaki adja, én elfogadom a díjat, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5. Kitöltöm a tesztet.

6. Megnevezem kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.



Név: Zsuzsa

Becenév: Zsuzska, Zsú, Zsuzsika (ez utóbbitől megőrülök), gyerekkoromban Zsófi

Lakhely: Börzsöny

Születési hely: Budapest

Magasság: 163 cm

Névnap: február 19.

Foglalkozás: szabadúszó

Testvérek: egy bátyám van

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: olasz, minimális angol, de az öt szavas arab szókincsemmel is elboldogulok, ha muszáj

Gyűjtemény: szakácskönyvek, bár nem mint gyűjteményre gondolok rájuk

Cipőméret: 38

Iskola: volt néhány

Kedvencek: utazás

Zsebpénz: ???

Álom: sok-sok utazás

Háziállat: kutya, macska


Kicsit renitens leszek, nem adom tovább konkrétan senkinek, de akinek kedve van játszani (blogtól függetlenül) ne habozzon!

Nincsenek megjegyzések: