Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 12. 15.

Kohinoor

Ritkán visz utam Budapestre, de akkor hazafelé a vonatomra várva szinte mindig betérek a  törökökhöz néhány falatra. Most azonban felfedeztem a Kohinoort (nem, nem a gyémántot), a pakisztáni-indiai gyorséttermet.



Életem legfinomabb mangolassiját ittam itt, de a samosa is finom volt, bár nekem kicsit túlságosan dominált benne a római kömény íze. A formája viszont teljesen elvarázsolt, még nem találkoztam ilyen alakú samosával. 
Legközelebb biztosan megkóstolom majd a tikka csirke tekercset, vagy a fokhagymás naant, vagy valamilyen pakorát, vagy a ...

2 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

És hol található?

Az Orczy téren, a CBA, mellett (benzin kút) is van a közelben van egy kis török kifőzde, főként saját társaságuknak sütnek- főznek - nagyon finomat!

Palócprovence írta...

A Westendben. A linkre kattintva megjelenik a honlapjuk...