Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 01. 12.

Krumplis táskák

Ezek a krumplis táskák  a maradékhasznosítás jegyében készültek. Töltelékük maradék krumplipüré.


Hozzávalók

  • 1 csomag réteslap
  • maradék krumplipüré
  • kevés olaj
  • szezámmag
A réteslapokat megkentem az olajjal és megtöltöttem a krumplipürével a csalános-túrós táskánál leírtak szerint. A háromszögek tetejét is megolajoztam, megszórtam szezámmaggal, majd 200 fokra előmelegített sütőben aranyszínűre sütöttem őket.


2 megjegyzés:

m.k. írta...

a csalános-túrós táskánál spenóttal ,,kiváltható'' a csalán? vagy póréhagymával?
a mignon receptet hova küldhetem neked?

Palócprovence írta...

Persze, kísérletezz bátran! Egyébként nem olyan szörnyű a csalán, így még a családom is megeszi, pedig nem csalánrajongók.
A receptet olvastam az oldaladon, köszi.:)