Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 11. 24.

Mézeskalács házikók


A karácsony és a mézeskalács kéz a kézben jár. Ahol gyerekek is vannak, ott a mézeskalács házikók készítése is elmaradhatatlan. A nekem már jól bevált házikókhoz való mézestészta receptje itt olvasható, Moháé pedig itt.






Letölthető útmutató és szabásminta: itt

4 megjegyzés:

Ciripbogár írta...

de édeseket gyűjtöttél,köszi!

Moha írta...

Milyen szépeket találtál! És köszönöm, hogy megemlítesz:)

Palócprovence írta...

Ciripbogár, köszönöm! :)

Palócprovence írta...

Moha, köszi. És természetesen a Mézeskalács Nagyasszonyát nem hagyhattam ki! :))