Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2013. 11. 09.

IKEA hack: Ruhásszekrényből könyvespolc

A valaha jobb napokat látott, ajtóit vesztett, bánatos barna ruhásszekrény könyvespolcként kezdett új életet.


41 cm-es mélységével (vagy inkább sekélységével) egyébként sem volt alkalmas akasztós szekrénynek, mert kizárólag csak gyerek vállfa fért el benne tisztességesen. Egy új szín (türkiz, természetesen), néhány EKBY Jarpen falipolc méretre vágva, és máris légiesebbé vált az ormótlan szekrény. Egy nazar pedig mindig jól jöhet...


Az új színnek köszönhetően a díszítés is jobban látható.


Eljátszottam a gondolattal, hogy cipőtartó polc lesz belőle, de egyrészt nincs ennyi cipőm, másrészt könyvespolcból nálunk mindig hiány van. Az alsó fiókon meghagytam az eredeti pácolást és fiókgombokat.




2 megjegyzés:

ivetabt írta...

Igazi, központi darab lett. Nagyon szép!

Palócprovence írta...

Köszönöm! :)