Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2014. 01. 13.

Sütőben sült pisztráng

Nem szeretem a fagyasztott halat, de szükség törvényt bont. A vaj – citrom kakukkfű hármasa a fagyasztott pisztrángot is élvezetes fogássá alakítja.


Hozzávalók személyenként
  • 1 konyhakész pisztráng
  • 3 citromkarika
  • 1 kakukkfűág
  • néhány vajdarabka
  • bors
Sózzuk, borsozzuk meg a pisztrángok belsejét. Tegyük bele a citromkarikákat, a kakukkfüvet és a vajat – a tetejére is tehetünk némi vajat. Helyezzük a halakat alufóliával bélelt tepsibe és 180 fokon süssük meg (én szeretem, ha kicsit megpirul).


Nincsenek megjegyzések: