Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2017. 03. 31.

Selejtezési szempontok


Gyermekem viccesnek találta a gondolatot, hogy a gardróbom 465 darabjától akarok megszabadulni.
- Nincs is ennyi cuccod! A porcicák nem számítanak! - vigyorgott.
Egyenlőre nem aggódom ezen, hanem inkább végiggondolom a selejtezési szempontjaimat, azaz minek kell mennie:
  • viseltes, kifakult, már nagyon kopott darabok
  • ajándékba kapott holmik, amiket még soha nem vettem fel és nem is fogok soha felvenni
  • nem a méretemnek megfelelő ruhadarabok (kihíztam vagy kifogytam belőlük)
  • ami sápaszt
  • túl mintás
  • előnytelen színű
  • kényelmetlen a szabása
  • rossz minőségű az anyaga
  • szúr
  • vagy egyszerűen nem tetszik


Természetesen, a selejtezés nem azt jelenti, hogy a kukába kerülnek a kiselejtezettek, csak a legeslegvégsőbb esetben. Számos ötletem van ezzel kapcsolatban, de erről majd később.

Holnap pedig indul A Nagy Tavaszi Selejtezés!

Nincsenek megjegyzések: